Liperin seurakunnassa toimii kaksi viikottain harjoittelevaa kirkkokuoroa. Liperissä harjoittelemme torstaisin HerranKukkarossa. Heinävedellä harjoittelemme perjantaisin Heinäveden seurakuntakodilla.

Liperin kirkkokuorossa laulamme perinteisiä ja uudempia hengellisiä lauluja 1-4- äänisesti. Esiinnymme Liperin, Viinijärven sekä Ylämyllyn jumalanpalveluksissa ja yhteislaulutilaisuuksissa.

Heinäveden kirkkokuorossa laulamme perinteistä kirkkomusiikkiohjelmistoa 2-4- äänisesti. Esiinnymme Heinäveden alueen jumalanpalveluksissa, sekä yhteislaulutilaisuuksissa.

Kumpaankin kirkkokuoroon mahtuu sekä kuorolaulua pitkään harrastaneet, että kuorolaulun vasta-alkajat. Teemme yhdessä kirkkovuoden suurimmista pyhistä juhlia kuoromusiikin siivin!

Kirkkokuorojen harjoitukset:

Torstaisin klo 15 - 16.30 Herrankukkaro