Lähde mukaan vapaaehtoistoimintaan ja tekemään yhteistä hyvää!

Tehtävät voivat olla joko kertaluonteisia tai pidempää sitoutumista edellyttäviä oman valintasi mukaan. Tehtäviin perehdytetään ja tarvittaessa annetaan koulutus. Ota rohkeasti yhteyttä!

Lisätietoja toimialoittain antavat:

Outi Toppi - tehtävät pienten lasten parissa

Valtteri Hautanen - tehtävät nuorten parissa

Tuija Rissanen - tehtävät diakoniatyön parissa

Kati Rannanmaa - tehtävät jumalanpalveluksissa sekä aikuistyössä

Markus Ratilainen ja Talvikki Attila-Pekonen - tehtävät musiikkityön parissa

Seurakuntamestarit ja emännät - tehtävät hautausmailla, kirkoissa sekä vapaaehtoisten järjestämät kahvitukset (esim. kirkkokahvit) ym.

Työntekijöiden yhteystietoihin pääset sivun yläreunassa olevasta palkista.

Retriitti

Haluatko pysähtyä hetkeksi Sanan ääreen? Etsi itsellesi rauhallinen ja mieluinen paikka ja klikkaa auki oheinen linkki retriittitekstin ääreen. Taivaallinen Isä siunatkoon hetkesi. Linkki retriitin tekstiin tästä.

Päiväkerhot

Lapsella on oikeus pyhään. Seurakunnan päiväkerhoissa pyhää lähestytään lapsen tasolla yhdessä aikuisen kanssa.
Päiväkerhot kutsuvat kaikkia 3-5 vuotiaita.
Kerho kokoontuu 3h kerrallaan 2 kertaa viikossa.

Lisätietoja saa / ilmoittautua voi varhaiskasvatuksen ohjaajalle p. 0400 425074 / Outi Toppi tai outi.toppi@evl.fi

Ilmoittautumiskaavakkeen voit ladata tästä linkistä Ilmoittautumiskaavake.